Leverans och returer

Leveranstider

Vi skickar produkter alla vardagar, leverans 3-5dagar. Posten har ingen utdelning tisdagar.

Leveranssätt och fraktkostnader

Leveransavgiften inkluderar post- och förpackningskostander. Du kan kontrollera fraktkostnaderna från kundvagnen när du valt betalnings- och leveranssättet. Vi levererar beställningarna som brev direkt hem i postluckan, men utan spårningsnummer eftersom vi vill hålla leveranskostnaderna låga.

I kundvagnen ser du exakta fraktkostnader. Fraktkostnaderna returneras ej vid eventuell returnering av produkten.

Retur och byte

Enligt Finlands konsumentskyddslag har kunden rätt att returnera eller byta produkterna inom 14 dagar. Vi godtar endast returnering av oanvända tossor i ursprungsförpackning. Efter att returen godkänts och hanterats kommer pengarna att återbetalas till ditt konto förutom frakt- avgiften.

Notera att kunden betalar alltid frakten på returnerings- och bytesprodukterna.

Bifoga följande information med returpaketet:

* namn, adress och telefonnummer

* bankkontonummer

* kopia på orderbekräftelse

Vi accepterar inte returer efter 14 dagar från leveransen.

Leveransproblem eller defekta produkter

Om produkten kommit bort eller tagit skada under frakten, eller om kunden mottagit fel produkt, ska kunden omedelbart kontakta info@slipstop.fi eller ringa SlipstopTeam Finland (se kontaktuppgifter).

Övrigt

Vi förbehåller oss rätten att att ändra våra leveransvillkor och rätten till avvikelser i lagerhållningen. Kunden skall läsa igenom gällande leveransvillkor före beställningen. Ab KayaFamily Oy hanterar all kundinformation konfidentiellt.

Din kundvagn är tom

Villkor

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2018 alkaen.

Verkkokauppa

info@slipstop.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Slipstop kaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@slipstop.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, toimitus kestää 3-5 arkipäivää. Suomen postilla ei ole jakelua tiistaisin.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusehdot Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. HUOMIOITHAN, että palautus- ja vaihtokulut maksaa aina asiakas. 

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake tai selkeästi seuraavat tiedot:  

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi  

• pankkitilinumerosi  

• sekä kopio tilausvahvistuksesta

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.